30 aug 2005

Måndag:
Tränade yoga och pluggade.

Tisdag:
Lektioner hela dagen och assignment due. Men jag kunde inte skriva ut assignmenten på skolan för dokumenten jag skickat från denna datorn till min mail fanns det virus på så jag kunde inte skriva ut och lämna in den. -typiskt-

Ska iaf snart på bio, som varje tisdag :)

Tror jag borde sluta skriva denna bloggen om jag inte börjar göra några intressanta saker snart.

Jaja.. Bye..

Senare:
Nu har jag och Anders vart på bion, vi kollade på "Millions". Den var inte så jättebra faktiskt, rätt skum film. Men nu har man iaf sett den :) Nästa vecka hoppas jag det blir "Charlie and the chocolate factory". Haha.

På vägen hem såg jag en mus, riktigt liten och söt och bara någon dm från mig..

Bye..




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits