18 sep 2005

Fredag:
Idag var jag ledig från skolan så jag kunde ta låång sovmorgon :)
Sen på kvällen var det grillfest hemma hos Kerstin och Brian, är visserligen fler som bor där, men det var de som hade festen. Var verkligen hur mycket folk som helst där så jag tänkte dra efter typ en timme, för sånt där pallar jag inte med, men sen kom Anders och uppehöll mig i tio minuter tills Othal kom. Sen satt jag och snackade med honom hela kvällen tills jag gick hem, så det var ganska kul iaf..
Just det när vi grillade så kom det världens regnskur också, så de skulle sätta upp skydd och grejjer mellan husen men det gick inte så bra för det vräkte verkligen ner och tillslut badade grillen i vatten haha. Men det slutade som tur var så festen kunde fortsätta :)

Lördag:
Idag var det inflyttningsgrillfest hemma hos John och Jens. De har bott där väldigt länge nu, men det är ju aldrig försent att ha en inflyttningsfest liksom.. Var iaf svinkallt idag och grillen funka först inte så vi fick leta upp en annan.. Jag grillade en majskolv sen palla jag inte vara med längre. Var så himla kallt och alldeles för mycket folk. Men jag var iaf ute en stund hehe.

Söndag:
Idag började dagen med bråk med de idioterna jag bor med, de är så ego så det finns inte. Jag verkligen tycker INTE om dem alls. Önskar man kunde finna ett annat ställe, men det skulle bli för mycket krångel med det så jag får väl försöka stå ut.. -suck-

Bye..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits