Stolt mamma

krypaJag är så stolt över min son, för idag kunde han stå på alla fyra. Han har övat i två dagar nu och idag gick det jättebra!! Han kan inte ta sig framåt så än, men han kan iaf hålla sig uppe så nu en liten stund och det är ju en bra början.
Jag är självklart stolt över honom oavsett vad han kan eller inte kan, men man blir lite extra stolt när han lär sig nya grejer =)
Idag satt han för första gången också med rak rygg ett tag utan att någon höll i honom. Helt otroligt vad fort det ska gå med allting då. Igår satt han som en ostbåge med händerna som stöd i golvet, men idag släppte han taget och satt rakryggad ett tag utan stöd. Jag får snart inse att han inte är en bebis längre, han är ett barn. -hihi-
Ska det fortsätta att gå såhär snabbt så är han snart tonåring och flyttar hemifrån. Det vill jag inte, än på ett tag!

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

duktig kille. ja när de väl händer så går de i raketfart:D

Postat av: Becca

Ja, man blir alltid stolt över deras framsteg, det är ju en del av föräldraskapet :) Williams första tand ploppade upp här om dagen och det var det ENDA jag pratade om då :D

2008-04-17 @ 10:33:57
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits