Tiden bara rusar

 ♥ Devin är redan 5 månader och jag ser honom inte direkt som en bebis längre. Varför går tiden så fort nu när han väl kommit till!? Kunde ju gått fort när man var gravid och bara längtade istället. Men inte då. Devin har överlevt 5 månader med oss och han är verkligen heeelt underbar, går inte beskriva honom. Han skänker sån glädje så det är otroligt. Bebisar/barn har sådan otrolig livsglädje så det bara strålar om dem, man kan ju inte låta bli att le när man ser på de små liven. Jag älskar min knodd mer än det går att säga, han tillsammans med hans far är mitt allt ♥

image32
Här var han inte stor inte. 2 dagar gammal på BB.

image33
1 månad gammal.

image34
3 månader gammal. Hade inte 2 månaders bilderna på denna datorn.

image36
4 månader.

image37
5 månader.

Jag har redan varit mamma i hela fem månader. Kommer nog inte fatta att jag är mamma förrän den dagen som Devin säger mamma till mig. Då kommer det bli mer verkligt tror jag. Ska bli såå underbart att höra de orden, det lär ska dröja lite till men det kommer ju förr eller senare. Underbart att se dem utvecklas, han kan redan massor med saker; vänder sig från mage till rygg, rygg till mage, kan sitta korta stunder helt själv, kan stå själv om han håller sig i bordet, kan skratta högt, kan ta sig bakåt och åt sidorna även fast det är framåt som han vill, han kan kasta saker och han kan begära all uppmärksamhet. Han är helt enkelt underbar.

Mamma älskar dig.

//S


Kommentarer:
Postat av: Ritha

Grattis grabben!!!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits