Barnvaktning



Blev att spela lite fotboll med Stig för att rasta honom. Han tyckte det var hur kul som helst och skrattade så han kiknade när David låtsades vara en dålig målvakt för att Stig skulle få göra lite mål. Så underbart med barnskratt!!



Efter fotbollsspelandet så byggde jag och Stig ett sandslott. Vi gjorde vallgrav och bro och allting, men jag glömde ju ta kort på det när det blev klart sen ju. Han tyckte det var jättekul iaf och det var ju huvudsaken! =) Fast jag kan ju erkänna att jag också tyckte att det var roligt -hihi-



Devin han satt och kollade på och räknade först fotbollsmålen, men sen när vi började bygga sandslott så var det för tråkigt så han somnade istället. Sötunge!!

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits