Tröttare än tröttast

Usch vilken natt.. David har jobbat så bara jag har ju varit hemma. Klart att Devin vaknar och skriker en massa på natten då -suck- Tror det är för det gör så ont i tänderna för den ena framtanden är nästan framme nu, dröjer inte länge alls tills den kikar ut. De bredvid är också påväg, kraken.
Sen har man ju varit uppe och sprungit på toa minst 4 gånger och skitsvårt att somna om så imorse när Devin vaknade så kunde jag inte ta upp honom. Så fort jag ställde mig snurrade det bara och kändes som jag skulle svimma, fy sjutton. Låg kvar ca 20 min till innan jag kunde gå upp och ta upp honom, men det var knappt då också. Så fort jag matat honom och bytt blöja var jag tvungen att slänga mig på soffan. Kunde inte ens sitta upp -blöö-
Som tur var somnade Devin om sen igen och sov två välbehövliga timmar till, iaf för min del ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: Hanna

hihi, ja jag kan tänka mig livet som gravid är lite hårdare denna gång än förra, eftersom man inte kan lägga sig och sova/vila när man behöver det :).. jag minns att man behövde en hel del vila så där de första veckorna iaf.. =)..hoppas du får sova lite mer inatt

2008-08-26 @ 15:41:14
Postat av: marie

fyy stackare. david får ta honom så du får sova lite.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits