VIDRIGT!!!



Igår skulle vi äta potatis tänkte vi, så vi hade dagen innan handlat färskpotatis på Coop. Mums eller hur, men när vi tog fram den var de mögliga och helt ruttna.. PÅ EN DAG!? Fattar inte, för man plockar ju inte deras de potatisarna som ser äckligast ut när man står där och väljer. Vi kastade den iaf och åt annat. Idag köpte David med sig ny färskpotatis men från Maxi denna gången som vi tänkte äta idag. Han stod och skalade dem och helt plötsligt ser han detta som är på bilden!? FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!!! Vi kastade allting och åt pasta istället kan jag ju lova. Kommer INTE bli potatis här på bra länge nu. -urk- Jag satt med kväljningar i en kvart minst för att inte spy, för det var väääldigt nära att jag gjorde det. Tänk om vi kokat med skalet på som man kan med färskpotatis och suttit med det där på tallriken. URK, jag hade spytt upp allting och lite till och aldrig mer ätit potatis igen kan jag ju lova.
NEJ FY FÖR DÅLIG POTATIS COOP OCH MAXI!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Madde

usch fyyy

Postat av: Ritha

Men. Lämnade ni inte tillbaka o klagade?? Det skulle jag gjort. För fy så äckligt!

Duktig han är Devin oxå!!!

2008-08-22 @ 12:05:57
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Xandrah

Fyy! :P

2008-08-24 @ 09:49:05
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Renate

Å fy faaan rätt ut sagt...jag har larvfobi!!! Hadde inte vågat ta i en potatis på länge efter det där...vågar fortfarande inte knäcka valnötter själv efter en hårig larv tittade ut när jag var 8 år =o

2008-09-30 @ 09:43:48
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits