Bilder

Igår kom min pappa hem med alla mina bilder som jag framkallat på mediamarkt. Blev cirka 650 bilder för inte ens 60 kronor, helt klart värt det. Var jättebra kvalité på bilderna också =)
Idag blir det till att sortera dem i datumordning och sen köpa album och börja sätta in i!! Kul att ha en massa bilder i ett album också och inte bara på datorn. Skulle gå under om min externa hårddisk krashar med allting på -fy- Men nu har jag iaf från han föddes tills han är 7 månader att sätta in i album. Hade nämligen redan framkallat alla från nov-jan innan jag hittade det där superbilliga erbjudandet.

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica

är det kort från kameran som du lagt över på minneskort eller?

Postat av: Ritha

Va? Så lite pengar?? Var var var????

2008-07-12 @ 17:27:25
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits