Eget rum

Angående det med eget rum åt Devin så vill vi få det iordning där inne först och jag har inte fått allt som jag beställt till rummet än. Det är inte ens skickat från butiken -suck- Men det skulle ju ta en 10-14 dagar och jag la beställningen den 22 juli så det borde ju komma nu till veckan? Hoppas det.

Kommer bli lite läskigt att ha honom i eget rum eftersom jag är en sån hönsmamma som vaknar flera gånger per natt bara för att höra honom andas. Kanske väntar lite till ändå med att flytta in honom dit för jag vet inte om jag vågar eller vill ha honom på annat ställe än =) Han är ju min lilla bebis ännu.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

ok de förstår jag att ni vill få lite ordning de kommer att gå bra när ni väl börjar vänja honom ska ni se

Postat av: Nina

Det kommer gå prima, vi flyttade in Jordan då han blev för stor för vaggan vi hade i sovrummet, å det har gått prima. Han sover jättebra i sitt rum i sin säng.



http://snostjarna.blogspot.com

2008-07-30 @ 20:33:51
Postat av: sara

a det där är ju hur man känner, jag väntade ett år med doris och kommer nog göra likadant nu med vilgot. man får ju passa på att sova med dom för sen vill dom inte ens.. =)

2008-07-31 @ 00:54:28
URL: http://saraseal.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits