Så jävla söt!!

Åhhh jag blir tokig!! Devin är så söt så jag typ grinar här. -haha-
Jag satt här vid datorn och han sprang runt i sin gåstol, så helt plötsligt hör jag honom gapskratta. Han skrattade verkligen som en tok, hur sött som helst. Då står han och kollar på Zelda som leker med någon grej på golvet framför honom. Så himla sött. =) Han har sötaste skrattet som finns.
Sen hoppade Zelda upp på klätterställningen där Devin stod och gå skrattade han ännu mer. Bra att de också underhåller honom hihi.

Han klämde fingrarna mellan gåstolen och bordet förut och var tvärledsen, men då kom Zelda och gosade och då blev han glad igen =)

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

snälla kissr som tröstar

Postat av: mezzie

Åh det är väl häärligt när man hör sina barn skratta vår lille har börjat skratta så det låter nu och man gråter bara av att se han. Tänk att man kunnat åstakommit något så underbart...

Eller jaa jag har ju två underbaringar men jaa du fattar ;-)

2008-05-26 @ 22:01:42
URL: http://motherhood.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits