Öppna igen

Idag bar det minsann av ner till öppna förskolan igen för att rasta min lilla gosse som knappt varit där något denna veckan. Han blev jätteglad för det, men fy fan vad kallt det var att gå ner dit -burr- Snöade gjorde det också och blev superfina snöflingor på vagnen som man nästan skulle velat fota juh!

Varit hos Davids mamma resten av dagen och jäklar vad Devin höll låda hos dem. Babblade som aldrig förr och sprang efter Stig som var där och lekte. Har nog aldrig hört Devin prata på så mycket som han gjorde där tror jag, verkligen mycket att berätta tydligen =)

Jag själv har ont i huvudet så nu ska jag nog krypa ner i sängen!

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Blir bara kallare och kallare nu men idag var det riktigt skönt faktiskt :)

Trevlig helg!

Postat av: malin

Du är utmanad! Glutta i min blogg :)

2008-11-01 @ 18:44:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits