Babysim

Var kul som vanligt på babysimmet idag. Devin verkligen älskar det!! Plaskar som en dåre och är hur glad och nöjd som helst. Hoppade från kanten, åkte rutchbana, dök och simmade idag. Han är såå duktig så.

Själv är jag trött som fan idag, jag kan knappt fungera normalt ens. Beror nog på att jag knappt sov i natt för Devin pep och lät i sömnen, och då kan jag verkligen inte koppla av och sova, även fast jag vet att han bara drömmer lite. När Devin väl tystnade så drog katterna igång en jagalek och hoppade på plastpåsar, slog på Devins leksaker och var allmänt störande. De fräste och jamade åt varandra också. Jag blev TOKIG! Så nu är jag TRÖTTAST vill jag lova -gäsp- Blir säng riktigt tidigt ikväll.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

fy stackare de är såå jobbigt att vara trött:/

Postat av: Tezzie

Kul att se har en son som heter Dewin :D

2008-09-08 @ 10:25:29
URL: http://tezzies.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits