Gråtit mig trött

Puh har läst igenom hela den HÄR historien nu och jag har fan inte gråtit så mycket på år och dagar. Jag känner mig typ helt trött nu för jag gråtit så mycket och ögonen har svullnat för alla tårar. Usch så hemskt, att en liten ynka förkylning kan ställa till så mycket. Man ska verkligen vara glad för det man har alltså..!! Satt och tänkte på att det kunde ju lika gärna hänt Devin eller någon kompis barn, fy fan!!

Nej usch vad jag ska pussa massor på Devin när han vaknar imorgon.

Nu ska jag sova.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

jaa fy grät mig alldeles rödögd fy fan kan inte ens föreställa mig..

Postat av: Anonym

Nu har jag också gråtit mig trött... God natt

2008-09-22 @ 22:33:27
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Renate

Finns nog ingen större sorg än att förlora sitt barn :´( Gör ont i magen bara man tänker på det

2008-09-23 @ 14:53:04
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits