Grillning

Kom precis hem från årets första grillning -mums- Jag grillade dock bara majs för det var inte meningen alls att vi skulle grilla egentligen, men så skulle ju alla andra det så vi hängde på och jag ångrar mig inte.
Devin hade kul också för han kunde springa hur han ville på den stora gården med tre hundar i släptåg. De var väldigt intresserade av honom och ville busa, men det fick räcka med att springa efter honom ;)
Vilde sov som en stock i vagnen.. känns nästan som där eller på mitt bröst är enda ställena som han sover riktigt bra och länge! Kanske ska få sova i vagnen på nätterna med? Nej då.. han får allt ligga mellan oss i sängen ett tag till -mys-

På förmiddagen idag var vi på öppna förskolan en stund också. Det var också poppis från Devins sida, men det var inte så mycket folk där. Speciellt inget folk som man kände igen så det var lite tråkigt för min och Davids del iaf. Men men..

Nu blir det lugn kväll här hemma.. Devin har precis lagt sig, så det blev lite senare än vanligt och jag ska snart mata Vilde och kolla tv.

//S


Kommentarer:
Postat av: Maria

Låter som ni haft en bra dag:) Åååh majs är nog det godaste som finns att grilla:)



Ha en trevlig kväll!

Postat av: marie

gott med majs och championer mumms

2009-05-02 @ 18:49:40
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits