Sparkad!

Min bebis i magen är verkligen en vilde!! Idag har den sparkat mig hur hårt som helst flera gånger mot revbenen så det gjort riktigt ont och man kommer på sig själv med att man nästan skriker till "aj!". Gjorde så ont ena gången att jag fick lägga mig på soffan och hålla handen där för att försöka undvika fler sparkar. Bebisen är ganska envis och ska tydligen ha sina fötter på revbenen mellan skinnet, men det är inte så bekvämt.

Sparkar är mysigt så länge de inte gör så brutalt ont. Jag undrar så vad den lille håller på med där inne i magen ju =)

//S


Kommentarer:
Postat av: maja

det e mysigt med sparkar men ej när dom gör ont...

Postat av: marie

buse där inne;D

2009-02-21 @ 19:28:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits