ONT

Idag blir det mycket klag här i bloggen, men jag har faktiskt skitont i halsen och mår inte alls bra för övrigt heller och då blir det så helt enkelt.
Jag kan knappt svälja för jag har så ont, jag får snart panik för jag kommer tro att hela halsen svullnar igen på mig så jag inte kan andas.. HATAR sånt här! Nästäppa och halsont suger hårt!! Halstabletterna funkar i typ en halv minut sen har jag lika ont igen, och té har jag druckit i mängder för det är det som lindrar bäst, men blir så satans kissnödig ju -haha- Vilka problem man kan ha.

Ska bli skönt att få vila imorn för det behöver jag verkligen!
Sen behöver jag bättre halstabletter också så jag får skicka iväg David imorn ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: Maria

Klart man får klaga livet är ju inte alltid en dans på rosor. Och jag håller med dig att ha ont i halsen och täppt näsa är inte alls kul!



Hoppas du kryar på dig snart!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits