Tillslut

Jag somnade allt tillslut förut, iaf i en timme och det var jätteskönt. Mindre skönt var det att vakna av min sjukt onda hals, för jag var ju fortfarande supertrött och hade lätt kunnat sova i flera timmar till.. om det då inte vore för halsen.


Devin var iaf vaken förut idag när jag hämtade honom på dagis, han hade vaknat av Miranda så han hade bara sovit i en timme.. men det räcker ju för honom som tur är! Han hade vart duktig idag också och ätit bra och busat massor ute på gården. Kan lova att det syntes på overallen -haha- Skitiga barn är glada barn ;)

Hemma efter dagis har vi busat en del, lagat mat och sen drog vi till Davids mamma en stund. De drar till Sälen imorn så vi ville träffa dem lite innan dess och Devin busade som en tok där och snackade som aldrig förr! Börjar prata jättemycket nu när han börjat på dagis. Det är ju inte så många ord så man vet vad han säger direkt, men han pratar iaf =)

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Alice har med börjat prata massa sen hon började dagis..

Postat av: maja

Elias tölar å mkt sen han började på dagis...

2009-01-28 @ 20:13:34
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits