Affro

  

Idag så åkte dreadsen ur håret.
Jag tyckte de liksom glidit ur lite så det såg inte snyggt ut längre.
Var sååå skönt att få ur dem och kunna klia sig i hårbotten igen -underbart-
Man tappar ju en hel del hår när man har dreadsen i håret också som inte kan ramla bort liksom så när jag ser borsta håret såg det ut som jag skulle bli flintis för det ramla bort så mycket hår ;)



Skitäckligt när man ser hur mycket man tappar egentligen, men det är ju bara normalt och man blir inte flintis ändå. Jag har hår så det räcker och blir över fortfarande faktiskt. Jag blev dock lite chockad över att jag har så långt hår som jag har, hade jag nästan glömt bort nu när jag haft dreadsen i. Har ju fan ner på halva ryggen liksom! Snart dags och klippa tror jag.. någon som har något bra tips??



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits