Bebiscafé

Efter att vi lämnat Devin på dagis imorse så tog jag och Vilde och knallade bort till öppna förskolan :)
Vi var som vanligt där först men det gjorde ju inget, för jag satt ändå bara och ammade honom då för han vart hungrig.

  

Han låg en bra stund i pölen sen och kollade på alla fina saker som dinglade i taket.
Tuggade såklart på handen samtidigt också för den är jättemumsig den!

Sen fick vi en privatlektion i babymassage som jag missade förra gången.
Vilde tyckte det var jätteskönt, speciellt när man masserade händerna och sen ryggen också :) Njöt i fulla drag!

Efter det tog vi en svänga på stan för att se om jag kunde hitta något till mig själv, men det fanns ju inte ett skit. Fan vad fult mode det är nu.. eller ja, iaf inte min stil eller smak!

Totalt i veckan: 6,3 km


Kommentarer:
Postat av: Carolina

Mysigt med massage :)

Postat av: marie

här istan finns de inte ett skit:/

2009-06-22 @ 15:06:10
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits