Regn, regn, regn..

Ja, nu är det där tråkiga vädret tillbaka igen då. Bara massa regn, men är väl så en svensk sommar ser ut -suck-

Jag har iaf vart duktig och trotsat regnet och gått med Devin till dagis och sen gick jag tillbaka hem och sen vidare till mormor för jag skulle ändå över där sen till mvc och ta cellprov. Nu är det gjort iaf så nu slipper jag tänka på det på ett bra tag hoppas jag!!

Nu håller jag på att städa lite här hemma för imorn får vi finfrämmat av familjen Håkansson :) Ska bli kul, så jag hoppas verkligen på bättre väder imorn eftersom vi tänkt att grilla ute i skärgårn då.

Nu ska jag fortsätta här innan miniorkanen kommer hem från dagis -hihi-

Totalt i veckan: 27,7 km


Kommentarer:
Postat av: marie

Ja hoppas verkligen ni får bättre väder än vad de är nu!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits