Helt slut

Jag är så trött så jag orkar inte ens blogga idag alltså. Har ont överallt, till och med huvudvärk nu för tiden för jag sover så dåligt. Ska ta mig en värktablett sen och försöka lägga mig och se hur det går. I natt gick det inte bra alls så jag fick sitta i soffan och försöka sova, men då vaknar jag var femte minut ungefär för att jag sitter så konstigt eller något i den stilen.. Jag orkar verkligen inte med mer nu. Jag är helt jävla slut!!

Snälla bebis, kom ut snart även om det är en månad kvar till beräknat så får du gärna kika ut om ca 1,5-2 veckor ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Bättre och få en klar bebis! Det är det som är det viktigaste.

Postat av: Rijo

Gumman. Jag förstår dig så väl. Jag kunde inte heller sova sista två månaderna eller hur det nu var. Jag fick jobba halvtid som tur var, annars hade jag gått under. Jag är så glad att du ändå orkar... Så snart lilla bäjbin kommit, så kommer du må myyyyccckkket bättre. Tänker på dig. Och du är jättevälkommen om du orkar. Kram

2009-03-07 @ 21:49:10
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: maja

ja vet hur det e å inte sova i slutet av grav. det e inge kul.. du får lägga dig när du har tid på dagen när det e lugnt hemma... kramiz

2009-03-08 @ 06:46:50
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits