Hurtigt / BVC

Gick till dagis imorse med Devin och tillbaka. Riktigt fint och härligt väder om än lite kyligt i luften då, men skönt ändå :) Efter det var vi hemma här lite så Vilde han ammas och sen gick vi ner till min morfar för att ta ut honom på en liten promenad. Var väl ute och gick i ca 40 minuter med honom innan vi fick skynda hem igen för att ta med skötväska och bvc-bok och bege oss till bvc för vägning av Vilde. Var iaf riktigt skönt med promenad och morfar vart så glad att vi kom så :)

Bvc då.

Vikt sist: 4345 gram
Längd sist: 55,2 cm

Vikt nu: 4660 gram
Längd nu: 56,2 cm

Han går upp jättebra och ligger en kurva över medel på både vikt och längd nu ;) Min stora lilla pojke alltså, går så himla fort så det är inte klokt!


Kommentarer:
Postat av: Amy

Oj vad han växer :) Ingen brist på mat där inte :D

Postat av: marie

åå va härligt att han växer! blev de stuvade ;D

2009-05-13 @ 15:56:53
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Jozefphina

Min dotter har legat över kurvan hela tiden :) Det är bra de växer de små liven.

2009-05-13 @ 18:24:37
URL: http://mammajozefphina.blogg.se/
Postat av: Jozefphina

Vi ska till BVC i morgon ska bli roligt att få höra hur ökata i vikt och så. Få väl se om jag ska börja med mjölk ersättning, jag har haft så besvällit med ammning och så. Alltså det är ju så mysigt att amma men jag har inte den ron i kroppen tyvärr att sitta så många ggr om dagen. Måste först ta spray 5 minuter innan för att lindra smärta, det är så mkt kruks runt om innan.

2009-05-13 @ 23:38:05
URL: http://mammajozefphina.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits