Feberfri

Första dagen som jag hittills varit helt feberfri. Hoppas det håller i sig så så jag kan friskna till nu. :) Ont i huvudet och halsen och sådär har jag ju fortfarande, men det är så himla skönt att åtminstone slippa den hemska febern! Nu slipper jag ju frysa/svettas omvartannat hela dygnet -skönt-

Nu ska jag halsa i mig vatten här och se om Vilde har lust att vila med mig, det har han nog inte för jämt när man ska försöka vila/sova samtidigt som honom så kör han på powernaps. :/ elaking.


Kommentarer:
Postat av: Elin

Svar: Dom är i skogen varje onsdag på förmiddagen. Så dom har en liten macka el frukt med sig bara i sin egna ryggsäck.

Äter dom mat någon annan stans så är det dagis som står för det.

Postat av: mannndy

Vilde vilket fint namn, min lille ska heta Viggo=)



Har du problem med att få till en riktig bra skuggning, eller undrar du vilka färger som passar dig bäst? Hur ska man sminka sig från vardag till fest på 2 min?



För svar på dessa frågor samt en mängd gratis erbjudanden om bl.a smink, kolla in min blogg du har ej råd att missa den!

2009-09-30 @ 11:38:23
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

Ne, de e tillräckligt stort för två =) Men, det är i sånna fall om maken går in till Jordan för å natta om å kanske somnar där ... då blir jag ju utan =P Men har en filt eller så närheten =) Men annars e de kanon, varmt å gosigt!

2009-09-30 @ 14:23:25
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: marie

skönt för dig! kändes faktiskt lite tomt utan att ha vilde här idag hihi! hoppas febern håller sig borta så du kan bli frisk snart!! kramar

2009-09-30 @ 15:24:03
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits