Utmanad

Jag fick en utmaning av Sara, som jag har antagit. Tackar så mycket ;)

Blogg jag läser först: De med kortast inlägg eller nästan enbart bilder, lat som jag är ;) Så tex Lindas blogg.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Jag är som Sara, väldigt nyfiken, så hör jag mycket om en blogg måste jag ju kolla in vad det är såklart!

Kändisblogg jag följer: Ingen.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Ingen aning.

Första bloggen jag började följa: Som om jag minns det när jag själv bloggat i fem år.

Bloggare jag beundrar och varför: Det finns många jag beundrar men på olika sätt. Tex Katharina, Marie och Linda.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Ibland får man himla bra tips och det är alltid roligt och sporrande med kommentarer.

Då hatar jag att blogga: När man inte får några kommentarer elles respons alls på det man skriver eller när man känner att tiden inte alls räcker till till allt man vill berätta.

Då älskar jag att blogga: När jag ser att jag haft många besökare och fått många kommentarer!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Marie och Amy

Nu utmanar jag följande: Malin, Emma, Amy och Katharina




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits