Dagen

Dagen började med att jag och Vilde knallade bort till apoteket och införskaffade oss lite nässpray och en salva. Efter det skulle vi till öppna förskolan men eftersom vi var så tidiga gick vi upp till min mormor en sväng :) Var där till 10 och gick sen över till öppna där vi stannade till halv tolv ungefär.

Åkte hem och både Vilde och jag deckade! Jag är så sjukt trött nu för tiden så det är tokigt. Skulle lätt kunna somna nu igen om jag bara gick och la mig.

Hämtade sen Devin och åkte till min mormor igen där även morfar var :) Gick med dem till morfars boende sen och var där en stund och fick fika. Sen hem till min mormor igen där vi stannade till bortåt klockan sex faktiskt!

Trevlig dag, men nu är jag som sagt helt slut. Vet inte varför, måste ju vara vädret!

Hoppas ni haft en bra dag ni med!


Kommentarer:
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Ja självklart vet jag väl att hästarna heter islandshästar, Jag skrev ju Ishästar med stort I, vilket brukar betyda tex ett namn eller så :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja det måste fan vara vädret! Vet inte nått annat som det kan bero på!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits