Ett steg fram - ett steg tillbaka

Inatt halv tre började Vile skrika som en besatt inne på sitt rum. Jag gick in och stoppa om honom och gav honom nappen igen men det hjälpte ju inte!! Han skrek och skrek och tillslut knäpptyst. Trodde han hade skrikit så han tuppat av där inne :/ Sen började det igen.. David gick in och gav nappen och stoppade om honom men det gjorde bara saken ännu värre att det inte var jag som kom in så han skreeeek som jag aldrig hört honom skrika förr. Så det blev ju att jag fick hämta honom och spjälsängen in till oss igen :/ Han ville inte ligga i den inne hos oss heller utan helst bredvid mig men då kan inte jag sova så han fick sova i spjälisen bredvid mig. Han somnade väl närmare halv fem efter två timmars skrik och gap :( Kan säga att jag är trött idag!!

Tur Devin är så snäll så han bryr sig inte ett dugg om allt skrik :)

Nu ska jag göra dem klara för att åka iväg till dagis här.


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albins mamma & gravid

Skönt att Devin inte vaknar :) Hoppas det blir en bättre natt.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ovant att sova i det nya rummet själv kanske!? då förstår jag att du är trött själv så vaknade jag av en ferbrig och snorig lite kille:/


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits