In i drömmarnas värld

Som en stock somnade Devin ikväll. Han var helt slut verkligen och mös ner sig i nya täcket :) Han brukar alltid ligga och babbla en massa innan han somnar, men ikväll gick det fort. Kan bero på att han inte sovit på hela dagen också, men han var verligen helnöjd med nya täcket och kudden vill jag lova :) Han log med ett smile som var från öra till öra på honom när han kröp ner, det värmer gott i mamma hjärtat det! ♥ Att något så litet kan göra så mycket!

Nu ska jag också krypa ner i täcket och hoppas på att jag somnar lika fort - för trött det är jag!


Sov gott allesammans!



Kommentarer:
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Alice somnar alltid direkt :)

Eller ja, oftast ska jag säga! ;D

Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

ja ganska kyligt på kvällen...

2010-08-09 @ 22:11:38
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Linn

Vem av dem var det du ammade?

2010-08-10 @ 07:56:06
URL: http://napmils.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits