Ont i magen

Inte varit en rolig natt i natt, för jädrar så ont i magen jag fick igår efter att ätit lite chips och godis >_< Bläää! Just nu känns det som att jag aldrig mer vill äta det igen, för det är fan inte värt den magsmärtan! Ändå blir man så sugen på sånt skit när helgen kommer, undra varför? Idiotiskt är det för det är inte ens så gott när man väl köpt det och tagit lite. Hoppas jag kommer ihåg det till nästa helg och dippar typ grönsaker istället, för det är ju minst lika gott!

Vad brukar ni unna er på helgen?


Kommentarer:
Postat av: Anna Olsson

Jag har tittat igenom din Huset-kategori och blivit imponerad över hur mycket ni har kunnat göra på en gång, och bra blir det! Vi ska också köpa hus, men är osäkra på om vi ska ta lån på lite mer än vad huset kostar för att renovera, eller om vi ska spara ihop och renovera lite i taget. Hur tänkte ni kring det? Snyggt får ni det i alla fall!

2010-08-22 @ 14:40:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits