Premiär

Idag var det meningen att jag och Jenny skulle ut och gå, men jag hade ju fått pyspunka på vagnen :/ Gick iaf till OK med den så den blev pumpad och gick att dra hem igen, men sen måste den nog lagas innan det går att dra den långt igen.. Typiskt!

Men men.. blev att vi gick till öppna förskolan istället, det öppnade ju igår efter sommaruppehållet :) Roligt att komma dit igen och Vilde sprang in och lekte på en gång, han var hur nöjd som helst! Var nog glad att de öppnat igen tror jag. Så det blev en liten premiär dit nu, men det blir nog fler gånger innan plutten börjar dagis om jag känner mig själv rätt.

Ha en bra dag!


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albins mamma & gravid i v40

Sv: Vattnet gick 39+6 med Albin men han kom morgonen efter så 40+0.

Postat av: mamma

Laga punktering.... va bra laga även pappas cykel då så kan han få tillbaks den sen.

Kram

2010-08-24 @ 15:01:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits