Värsta jag varit med om!

Idag var det städbesiktning av lägenheten. Eftersom vi hade fixat en städfirma trodde jag att det skulle gå finnemang.. men icke. Det var typ det värsta jag varit med om och jag höll på att börja gråta typ sju gånger och när besiktningen väl var klar började jag faktiskt gråta i bilen. Det var hemskt!!
Han gick igenom varenda kvadratmillimeter för att hitta något att klaga på, typ allt var ju dåligt enligt honom. Fanns det spikhål någonstans så var det katastrof - man fick alltså inte ha hängt något på väggen, gud förbjude!! Sen var det där vi hade haft diskmaskinen, där skulle ju skåpet in igen, men David hade ringt förra veckan och frågat om han skulle sätta dit det eller om de skulle det eftersom det var såå viktigt att just de skulle ta ner det. Då fick han till svar att de skulle sätta dit det, men idag fick jag sån skäll för att det inte var ditsatt. Sen står gubbjäveln och säger att min sambo ljuger för mig om att han har ringt för det hade han minsann inte alls gjort enligt honom.. Helt stört. Jag vet ju att han ringde för att fråga!
Sen hade städfirman plockat ut lite grejer från kylskåpet för att torka dem på bänken och det fick jag genast en utskällning för. De skulle ju inte ligga där!
I badrummet sen hade vi lämnat kvar en liten hyllgrej som satt där när vi flytta in. Han blev iaf fly förbannad för att den satt där på hans vägg, för det skulle den minsann inte. Jag skulle ta den fast den inte ens var min.. helt galet!
Kastat knivar i köket hade vi ju också gjort enligt honom, för det var "massa" knivmärken i golvet tyckte han. Det var två pyttesmå märken, men för honom betydde det att byta ut hela mattan!!

Ja, alla tapeter och sånt skulle vi fixa nytt också + omstädning och massa mer.. jävla gubbjävel.

Hyr aldrig lägenhet där!!!


Kommentarer:
Postat av: Izabelle

Kan det ha varit linnés? det låter nämligen precis som det!

2010-08-02 @ 21:22:16
Postat av: sara ryd

hört flera såna historier från linnes, gör anmälan till hyresnämden!!!

2010-08-02 @ 21:25:12
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & Noel<3

Han är totalt dum i huvudet!

Postat av: Pammis

Vem hyrde ni utav?

Det låter helt sjukt. Tror inte att det stämmer riktigt. Jag bodde i ett av Linnés hus och det var hål genom två mattor i köket och det var inga problem enl den besiktningsgubben som var hos oss. Det fick Linnés stå för, för så såg det ut innan vi flyttade dit.

2010-08-02 @ 21:33:41
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/
Postat av: * Linda med Cazandra *

Jag vet hur det är gumman!! Därför hyr jag inte från ABK längre här nere i Kristianstad. FY för dom!! Vilka hyrde ni ifrån? Förstår att du blev ledsen Kramar om

2010-08-02 @ 21:35:02
URL: http://mamalindasdiary.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

OJ! Det var ju helt sjukt! Vilka är det ni hyr av ? Linnés ?

2010-08-02 @ 21:59:59
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Det var en engångsgrej verkar de som (att milia inte åt på natten). Hehe.



Hoppas katten kommer tillbaka snart!! Himla tråkigt att höra att hon e borta!! :(

2010-08-03 @ 00:17:50
URL: http://napmils.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter inte kul!

2010-08-03 @ 07:48:58
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Maria

Men usch och fy :( Förstår att du blev ledsen!

Kram

2010-08-03 @ 07:50:20
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Var det Dan som besikta? mammas kusin hyrde av honom, när han flytta så hjälpte min mamma o mormor till o städa. Dan kom o beikta o krävde en omstädning, alex som han heter, var själv där 1a gången. när dan skulle komma andra gången var min mamma där, då öppna gubben bara skåpen o drog fingret o sa att det såg bra ut. och det roliga var att de städade aldrig om, han våga bara inte säga nått när mamma var där. han hatar ungdommar typ. så sätt fin-vägg spackel i hålen, sätt i det som ska in i kyl/hylla. o så tar du dit typ davids mamma när de ska besikta igen så ska du se att det går bättre!!!

2010-08-03 @ 09:17:51
URL: http://maddele.blogg.se/
Postat av: jenny

Fy fan vilken jävla idiot!!!!

2010-08-03 @ 09:41:32
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: mamma

Omstädning måste ju städfirman stå för.

Att hyllan satt kvar i badrummet bör stå i tidigare protokoll, blev det godkännt då ska det vara godkännt nu.

2010-08-03 @ 10:03:38
Postat av: renate

han är tydligen helt skruvad har jag hört...blev inte mindre övertygad nu =/

2010-08-03 @ 10:33:33
Postat av: Maria - Mamma till två

Vilken idiot ni har råkat ut för!

Har ni anlitat en städfirma så kräv att DE sköter omstädningen, gratis!

2010-08-03 @ 12:08:23
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Emma

fyfan! hyr av linnes just nu och ser inte fram emot när vi ska flytta! men det är nog som många redan skrivit, han går på ungdommar som fan så det bästa är nog att ta ditt en vuxen också.



tänker aldrig mer hyra av honom, jävla gubbjävel!

2010-08-03 @ 13:37:19
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

har hört mycket dåligt om linnes men detta tar fan priset jösses!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits