Jobbat

Idag har jag för första gången på över tre år jobbat. Jag hade sån ångest och var så nervös i natt så jag kunde inte sova alls även fast jag visste att klockan skulle ringa 4:45 imorse -puh- Kanske var just därför jag inte kunde sova för att jag tänkte att jag var tvungen.

Jag överlevde iaf dagen och det gick riktigt bra! Jobbade på HL Display och monterade och packade ner sånna där saker som är i hyllorna i affären ni vet, sånna som skjutsar fram varorna när man tagit en. Typ vid schampoo och sånt kan det finnas att när man tagit en blir den andra framskjutsad så den hamnar längst fram ;)

Var dock riktigt jobbigt att stå upp på ett hårt stengolv hela dagen och min rygg mår inte helt hundra just nu. Fel skor och ovana är ingen bra kombo där. Känns i fingrarna också kan jag lova, de är inte vana att montera saker hela dagen!

Imorn ska jag iväg igen så det blir tiiiidig morgon imorn också. -gääsp- Skönt iaf att man slutar hyffsat tidigt när man börjar så :) Barnen fick ju börja halv sju på dagis idag, David fick lämna dem. Ganska ovant, men det gick jättebra! Devin hade dock tyckt det var lååång tid till maten idag eftersom han var där några timmar tidigare än vanligt haha.

Nej, nu ska jag fixa matlåda och sen blir det sängen i tid!

Ha en bra kväll!




Kommentarer:
Postat av: Carro

Hur länge har du jobb där? Va kul att jobba iaf :)

Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

Ja visst är det likt :D Fast han kan bättre ;) Han har ritat av Miliam med och det är verkligen en kopia av bilden :D



Han är 22 år, men har kunnat rita sedan han var... ja väldigt liten :P

2010-12-16 @ 19:36:55
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Rijo

I Krh eller i Kga? Grattis.... Hoppas du trivs.

2010-12-16 @ 20:26:16
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

skönt att du fått ett jobb iaf :)

2010-12-16 @ 21:01:10
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Kuul med jobb!

2010-12-17 @ 11:43:08
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

så himla roligt att du fått ett jobb. hoppas du får förlängt!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits