Mammas lilla krake

Hemma med min lilla sjukling idag och jag tycker så grymt synd om honom för han ser verkligen så himla dålig ut :( Han är pigg och så, men hela hans söta ansikte är helt rött, svullet och varigt :(



Blev såklart bad förut för att få försöka få bort allt från ansiktet, men det är inte det lättaste när han skriker i panik så fort man nuddar :( Gör ju ont.



Han fick lägga sig tidigt idag, så han sover nog redan för det är tyst där inne. Vill ju att han ska hinna sova ut innan vi ska hämta Devin på dagis.



Hoppas, hoppas att han blir bättre fort nu! Hatar verkligen och se honom såhär :(

Älskade unge!


Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

Men uffa då, lillstackarn :( Krya-på!



Sv: nej, jag har vekrligen inge fint hemma, vill ha nånting i rött eller svart som passar på julafton och jag har vekrligen inget att ha på mig :/ Panik och stress som vanligt...

Postat av: Emma Viklund

Sv: gud vad skönt att få på BF (nära BF)!! :)

2010-12-20 @ 13:16:22
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

stackars hjärtat. Krya på dig<3

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Stackars liten :(

2010-12-20 @ 19:10:45
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits