Morfar

Fick lite bilder hem idag som jag beställt på barnen som jag gick med till min morfar :) Han blev verkligen jätteglad och överraskad att vi kom dit, jag och Vilde. Kunde dock inte stanna så länge för klockan var redan efter halv sju då och var ju tvungen hem till Devins nattning. Han är förresten så himla duktig som slutat med nappen och frågar aldrig ens efter den :) -stolt- Potträningen går också som på räls, han har aldrig blöja hemma utom när han sover då.

Nu ska jag hoppa i säng här. Blev bara två shakes idag och en portion spenatsoppa. Jag är mätt än!!

Sov gott allesammans


Kommentarer:
Postat av: mamma/mormor

Jätte stnällt att Du varit med bilder till honom.

Han gillar ju verkligen Vilde (som fortfarande är rätt still)

Kram

2010-01-08 @ 07:55:42
Postat av: Daniel

wow så självständig å duktig han e!

Postat av: marie

ååå vad fint gjort utav dig. förstår jag verkligen var uppskattande. Devin så superduktig:D

2010-01-08 @ 12:51:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: RIjo

Vårat hjärta hon vill inte gå på potta. Utan blöjja går, ibland.... Och när vi är på pottan så kommer det ingenting. Eller en mikromilliliter =). Äsch. Det får ta den tid det tar. =) Dúktig Devin.

2010-01-08 @ 22:59:13
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits