Svar på kommentar

Anonym om Ångest:
Man kan ju inte skaffa barn bara för man ska slippa jobba, helt fel anledning!


Tycker det är lite sorgligt att du som läste inte fattade ironin i det hela. Trodde alla skulle göra det efter som jag gjorde "^^" efter. Klart man inte skaffar barn bara för att slippa jobba, eller det finns det säkert någon som gör.. Vi skaffar iaf barn för att vi vill det och inget annat.

Jaja, nu vet du iaf om det var luddigt. Märks att du inte är någon som känner mig på riktigt iaf.



Kommentarer:
Postat av: sara

Nej, Sandrah jag tycker du kan skaffa barn med 1 års mellanrum, tills du är 65 :-D

Postat av: Anonym

Nej jag känner inte dej och därför är det svårt att veta vad folk menar och inte menar.

2010-01-22 @ 09:20:43
Postat av: Marcus

jag med, fortsätt producera! det är människor som er som ser till så jag får jobb ju :)



Och att skaffa barn för att slippa jobba är väl förfan ett relevant skäl? Jag har funderat på att skaffa 6st barn för att få ihop till en CS-klan så de kan åka runt och tjäna pengar till mig. Medans jag är hemma och tar det lugnt och dricker vin eller något.

2010-01-22 @ 11:17:07
Postat av: Elin, Albins mamma

Haha, förstod att det skulle komma en sån kommentar ;)

2010-01-22 @ 14:41:38
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: sofie

Men egentligen, spelar väl ingen roll om man känner personer eller inte. Det märks ju på din blogg hur mycket du älskar dina barn! Då kan man ju inte tro att du skaffar ett barn till bara för att vara mamma ledig. Sånt kan man räkna från folk som inte bryr sig ett dugg om sina barn, inte om dig.

2010-01-22 @ 15:13:57
URL: http://specs.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits