Kalas

På eftermiddagen idag var det dags att fira mig och David hos Davids mamma :) Känns helt sjukt att man snart är 25, tur jag varken ser ut som 25 eller känner mig som det!!


Devin och Stig

Devin och Vilde fick ett varsitt paket av farfar och det var bubble guns som Stig och Devin direkt la beslag på och hade superkul med :) Vilde brydde sig inte så värst, han käkade bulle istället!


Mums med bulle

Jag och David fick 1500 kronor, 1200 kronor på ikea, David fick en klocka och jag fick presentkort på sveamagasinet så snart blir det att klippa sig!! :) Tack så mycket för allting!

Många bubblor blev det ;)

 

Var en trevlig eftermiddag i skärgårn.

 

Min snygging

 



Kommentarer:
Postat av: Maria

Vilka fina bilder :)

Och listan ovan var lite rolig :) Kanske jag kopierar den om jag får :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härliga utebilder! Kul att du fick presentkort vet att du pratade om de sist! Ska beställa klipp och färg tid idag:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits