Punktering

På väg till dagis idag sa det bara *poff* och ena däcket på vagnen pös ihop. -suck- Devin fick hoppa ur och gå resten av vägen och jag fick försöka styra den tröga vagnen hela vägen fram. Ina kom cyklandes från dagis så hon erbjöd sig att Vilde kunde sitta där i barnsadeln på hemvägen, så hon vände och följde med iaf. Tur det för jag hade inte orkat släpa vagnen hem igen, den fick stanna på dagiset så får jag hämta den med bilen sen.

Jag som hade tänkt ta en promenad i det härliga vädret ner till stan för att leta allergimedicin på apoteket till mig ju. De planerna försvann ju ganska snabbt med det trasiga däcket, men hindrade inte planerna helt för jag satte på Vilde en cykelhjälm och cyklade ner istället :) Så nu har jag köpt allergimedicin till mig och solskyddsfaktor till barnen! Hälsade även på mormor lite.

Nu är jag hemma igen iaf och ska snart laga något att äta om jag orkar, hatar verkligen att laga mat.

Hoppas alla har en bra dag


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Står längst ner


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits