Pampers Active Fit



Var iväg förut och hämtade mitt paket från
Buzzador.
Blöjorna är verkligen supertunna och det känns knappt att man satt på barnet en blöja, jag fick kolla två-tre gånger så jag inte hade glömt det på Vilde för det kändes ingenting! Var som om han hade kalsonger på sig i tunnhet.

Vill ni testa? Jag har 6 provpaket med blöjor här hemma som jag ska dela ut.

Tänkte även fråga er följande:
  • Vilket blöjvarumärke använder du oftast? Varför?
  • Vad är viktigt för dig när du väljer blöjor?
  • Hur skulle du gradera följande? (betyg 1-3, där 1 är viktigast) Torrhet, Pris, Passform

Kommentarer:
Postat av: Malin, mamma till Alice och Lowe

Fick också hem dom, men dom är ju värdelösa. Luktar massor med kiss tyckte jag..

Postat av: maja

hej!



ja kan svara på dina frågaor



1 vi använder libero för pampers läcker på mina barn. har testat olika stl.



2 att dom ej läcker å har en bra passform!



jag fick hem ifrån pampers för ett tags sen såna blöjor å märkte dom va väldigt tunna, dom kändes kissiga fort på min dotter.

2010-09-22 @ 19:55:46
URL: http://elias-izabelle.blogspot.com/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vi har oxå fått hem dom:-)

Dom är verkligen super tunna, Måste vara skit sköna för dom att ha på sig, Mjuka och sköna!

För mig tycker jag mog att passformen/skönheten/rörligheten är det riktigaste sen torrheten och sist priset faktist.



Dom läckte när Vincent ghjortde nr 2 idag, men ska se hur det blir nästa gång...kan ju faktist bara vara en slump...

2010-09-22 @ 20:13:59
URL: http://niconic.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits