ONT!

Det känns som min hals är helt sönderköttad :/ Svider och värker och gör så fruktansvärt ont :( Försökte ta några samtal på jobbet idag, men det gick bara inte. Skulle börjat gråta om jag hade behövt svarat i telefonen hela dagen. Usch och fy! Satt med admin tills det inte fanns mer att göra på det så vart ju tvungen att sluta en timme tidigare eftersom jag inte kunde ta samtal :/ Satt och väntade på Andreas tills han sluta och åkte sen hem.

Är inte halsen bättre imorgon så kan jag nog inte åka till jobbet för jag kan inte prata några långa stunder nu heller innan det gör så ont så jag känner att tårarna bränner innanför ögonen på mig :( Jävla hals!!

Hoppas, hoppas jag känner mig mycket bättre imorgon.

Godnatt.



Kommentarer:
Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Usch, då hjälper inte penicillin denna gång alltså. Det brukar ju hjälpa fort annars...

Tycker fan synd om dig!

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Men din stackare :( Hoppas du kryar på dig snart.

2011-04-04 @ 06:50:26
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits