Ridit

När jag var ute och busade med barnen efter dagis så ringde mamma och påminde mig om ridning. Jag trodde ju det var tisdag (antagligen för att jag inte jobbade i måndags). Så det var ju bara att gå in och slänga i mig lite i magen och bege sig till stallet.. Absolut inte det bästa jag kunde göra i mitt skick!

Gick väl sådär, kände absolut inte för att rida - men hon som hade kursen tyckte det gick bra och såg stor skillnad på mig från kursen i höstas. 

Nu är jag hur hes som helst och ska nog snart krypa ner i sängen. Försöker bara ladda upp filmer på barnen från utebuset, men det tar ju sån jäkla tid så de kommer nog läggas upp imorgon!

Godnatt



Kommentarer:
Postat av: britta bloggar

Jag är likadan, om vekcan börjar "fel" så är jag helt i ofas sen och tror att det är onsdag på torsdagen och sånt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits