Innedag

Shit vilket jävla skitväder det är ute alltså. Blåser storm och regnar som tusan! Här har det fått vara en innedag och det är ju lika bra det eftersom jag ändå inte har någon jacka som går att få igen längre ;) Sen är jag väldigt förkyld också mitt i alltihop och hade gärna sovit bort resten av detta skitåret.



Devin pysslar i en av sina nya pysselböcker som han fick i julklapp. Gäller ju att ha tungan rätt i munnen när man ska skriva hela alfabetet :)



Hoppas det är bättre väder imorn annars blir nog både jag och ungarna lite smått tokiga tror jag ;)


Kommentarer:
Postat av: Alfva - i preggoland!

Jag har inte riktigt förstått mig på Nikon modellsystemet, men jag trodde D60 var riktigt bra (missförstå mig rätt)?

Gillar du din Canon nu då?



Det ÄR hallonbladste, men tydligen inte "rätt" variant fick jag reda på sen. Men men, jag är ingen bryggare, så det var väl lika bra det. Finns på hallonbladste.se



Förresten är du gullig som tycker min mage är fin. Jag ser inte alls det fina i den, men jag tror man blir hemmablind. Din däremot är ju en jättefin kalaskula. Och vikten spelar ju ingen roll egentligen....

Postat av: marie - Från en prematurmammas hjärta-

Trodde ett tag att huset skulle blåsa bort i morse ;)

Postat av: Erika

Sv: ja det går för fort, man hinner ju knappt njuta av bebistiden ju :(

2011-12-29 @ 21:04:27
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits