Bajskaos och ridning

Imorse när jag öppnade dörren till Vildes rum så sitter han där glatt i sängen och säger bajs med världens leende ;) Jag går trött fram till honom och kollar och det är tamejfan bajs överallt!!!!! Första gången detta händer för mig så bar ju in honom med pyjamas och allt och ställde i badkaret. Då blev han ju ännu gladare och ville bada -haha- För honom var det en lyckomorgon, men inte för mig!

Efter jag lämnat dem på dagis tog jag mig en ridtur med Jaffe :) Han verkade inte så sugen, så blev inte så lång tur och det var iofs tur det för jag höll på att frysa ihjäl fast att jag tyckte jag var välklädd! Aja, trevligt var det den stunden det varade!

Är en som frågat om någon av hästarna är mina, men nej. Hästarna är min mammas :)

Ha en bra dag!


Kommentarer:
Postat av: zasata - en punk morsa.

alltid lika kul med bajs..

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

usch inte roliggt med bajs över allt. Hänt en gång här och då var det även på tapeten:P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits