Dag 1

Dagen började okej med en shake på morgonen och sen en promenad på 5,3 km tillsammans med familjen i det underbara vädret som varit idag :) Hade med mig min gps som jag fick i julklapp som mätte streckan vi gick, så man slapp krångla med att mäta på eniro efteråt, skitsmart!

Shake nummer 2 för dagen gick också ner utan problem och jag ska snart ta min tredje men fy vad sugen jag varit på godis och chips idag!!! Tror dock att det är för att vi har en massa här hemma sen igår som vi inte riktigt vet vad vi ska göra med? Någon som vill ha? Iaf så blir man ju extra sugen när man vet att det ligger där i skåpet och bara väntar på att bli uppätet.. iaf är jag sån!

Jag är iaf motiverad - speciellt efter att jag vägde mig och mätte mig, fy i helvete säger jag bara!! Men jag ska ju inte sticka under stolen med att jag är sjukt hungrig och skulle kunnat rensa hela skåpet just nu.. men det ska jag inte!

Nej, nu ska jag ge Vilde lite mat (Devin och David är iväg en sväng till Karlskoga) och jag ska ta mig en shake till :)

Välkommen nya liv hoppas du stannar!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

det där jäkal sockersugen! Vet att det finns hälsokost tabletter mot sockersug!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits