Nyårslöftet

Nu har jag lagt till en ny kategori här på bloggen som heter nyårslöftet 2011 och det är där jag kommer skriva om hur jag nu ska försöka kämpa mig fram mot min målvikt! Tänkte att om jag skriver om det varje dag här så kanske det inte är lika lätt att fuska eftersom jag ju inte vill svika mig själv eller verka ha dålig självdisciplin! Nej, skriver jag om det kanske det känns lättare helt enkelt!

Kommer döpa inläggen efter vilken dag i ordningen det är som jag är på.. så inlägget för idag som kommer senare och som jag kanske uppdaterar under dagen beroende på hur jag känner mig kommer alltså heta dag 1.

Jag vill verkligen klara detta nu!


Kommentarer:
Postat av: Alfva

Åh - du är GRYM!

På måndag är jag också på G! Först måste jag bara skaka av mig lite sjukdom...

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Du kommer klara detta:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits