Vägning och mätning

Ser verkligen inte fram emot dessa dagar då jag ska vägas och mätas för det känns som det inte händer ett skit. Speciellt inte nu när jag börjat jobba och inte kan träna/äta när jag vill/ska.

Iaf så ställde jag mig motvilligt på vågen idag och till min stora glädje hade jag gått ner 0,5kg sen förra lördagen!!! Det trodde jag verkligen inte, så det kändes skönt. 3 cm hade även försvunnit på mig :)

Så sen nyår har jag iaf gått ner 3,7 kg :) Hoppas på mer, men en bra början iaf.


Kommentarer:
Postat av: Tigerhonan

Allt minus är bättre än ingenting. Och sen om man skulle gå plus gör ju inte det så mycket heller egentligen.

Postat av: Jenny

Det är roligt att se att det händer något.. Man blir lite mer motiverad att kämpa o svettas på gymmet då!

2011-01-22 @ 12:18:23
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Jätte duktig är du, kul att få följa också :)

2011-01-22 @ 19:21:26
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Så roligt:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits