Naturkunskapen

Hade nästan glömt bort att jag läste naturkunskap tills i natt när jag vaknade klockan tre på natten och fick lite panik för att jag glömt bort det och inte läst någonting!!! Herregud. Jobbigt att somna om sen, men idag har jag iaf gjort en delkurs till klar där och lämnat in så nu har jag lättat mitt samvete en smula. Men har mycket kvar så ska försöka hinna läsa en hel del imorgon med när barnen är på dagis och innan jag drar till jobbet för kvällsjobb. 

Jag måste ju klara det!!



Kommentarer:
Postat av: Cissi

Åh känner igen det där, har tusen saker att göra som alltid glöms bort tills natten innan typ :p

2011-11-09 @ 11:44:37
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

du kommer klara det!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits