Ny favoritmat hos Levis

 

Sköterskan på BVC tyckte vi skulle börja introducera lite mer matigt till Levis och lite kött. Så jag gick till affären och hittade denna burken och trodde inte den skulle gå hem speciellt bra hos lillgrabben, men där hade jag fel! Han skulle nog ha slukat iaf halva i ett naffs om han fick, men eftersom det var första gången med kött så fick han burken i tre olika omgångar. Mums tyckte han! Annars är det inte så mycket mat han gillar, det är ju godast med fruktpuréer helt klart.

 


Kommentarer:
Postat av: Helen

Konstigt att dom säger så lika på Bvc runt om i landet . Hos mig låter det ju ingen mat innan 6 månader .
Men jag tror man känner själv hur / när man ska ge vad så jag lyssnar bara på hälften vad bvc säger :)
Har ju klarat av 2 barn innan så det borde ju gå med nummer 3 också .

Ha en skön dag

Postat av: Alfva

E verkar inte gilla några alls med kyckling i?! av någon anledning, eftersom hon kaskadkräktes enda gången hon fått smaka fisk så kör vi lite lätt vegetariskt/kött här. Lite trist, jag måste hitta bra egna recept så fort vi är hemma och har bättre matlagningsmöjligheter.

2012-08-05 @ 12:28:42
URL: http://alfva.se
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

lät riktigt gott! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits