Tabata

Komponerade ihop ett eget litet tabatapass förut innan jag stack till gymmet. Tänkte att jag skulle testa på hur det kändes att träna det. Först värmde jag såklart upp 10 min på crosstrainern, men sen var det biceps, benböj, plankan och kettlebellswing. Körde 20 sek vilade 10 sek x 8, fyra gånger i rad! Man blev faktiskt ganska trött på det :) Speciellt eftersom det var första gången jag testade, men det blir nog flera gånger skulle jag tro!
 
Så gött med träning ju :) Haha speciellt idag då jag ska äta godis ;) Fy på mig.
 
 
 

Kommentarer:
Postat av: Helen

Jag måste hitta lite nya tränings former . Men har just nu tappat motivationen . Hoppas hitta den snart .

Men du är duktig och jobbar på :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits