Garderobsrensning

Dags att rensa garderoberna här hemma nu tycker jag, så idag tog jag tag i barnens klädlådor iaf! Det kan man ju säga behövdes då Vilde hade massor med kläder i storlek 86/92 och 98 som låg kvar där. Blev några kassar som jag sorterade ur! Sen flyttade jag Devins försmå kläder till Vildes låda. Perfekt när man kan göra så ju och inte behöver lägga i en kasse innan nästa barn kan ha ;) En hel del byxor fick dock slängas i både Vildes låda och Devins, så byxbrist vart det nu. Tur Vilde fyller år snart så han kan önska sig byxor :)

Imorn ska jag nog ta tag i min egen garderob för där använder jag inte mycket just nu och vet att en hel del av det som finns där kommer jag aldrig ha igen heller!

Skönt att rensa ur lite! Vårrensning i garderoberna kan man ju säga :)


Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

rensade ur Neos med för några veckor sedan. Var en hel hög som rök. Men sån tur va har han kopiösa mängder så jag slipper köpa nytt :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits